Чтобы продолжить просмотр этого веб-сайта, Вы должны принять использование файлов cookie, обработку данных об IP-адресе и местоположении с целью удобного использования сайта и предоставления наиболее корректной информации по Вашему запросу.Узнать большеиуправлять cookie.

Інтернет-маркетинг: з чого почати?

  • calendar 2 жовт. 2018 р., 14:56:29
Інтернет-маркетинг: з чого почати?

Який спосіб просування свого бізнесу чи товару в інтернеті Ви б не обрали, починати і закінчувати потрібно аналітикою. Будь-яка реклама може бути ефективною лише тоді, коли вона ґрунтується на результатах аналізу вхідних і вихідних даних. Так, звичайно, можна отримати миттєвий, неочікувано позитивний результат під впливом факторів зовнішнього маркетингового середовища, які від Вас не залежать, але кожен власник бізнесу прагне прогнозувати, контролювати та планувати, і це правильно!

На сьогодні, інтернет-маркетинг виходить за рамки складових класичного маркетинг-міксу («4Р»), тобто не обмежується лише ним. Так, «product», «place», «price», «promotion» - це основа і з цього все починається. Проте, сучасні тенденції розвитку бізнес-середовища вимагають будувати довготривалі, партнерські відносини з контрагентами і звертати увагу на додаткові складові комплексу маркетингу, а саме: «people», «process», «physical evidence» використовуючи «7P».

Як правило, український бізнес (ми зараз говоримо про малий і середній, а не про корпорації) звертається до спеціалістів з маркетингу постфактум, коли вже є певний товар, сайт, визначена ціна (не завжди конкурентна) і їм не вистачає лише просування, у вигляді інтернет-маркетингу, який за рахунок свого інструментарію має «створити диво» і бажано в найкоротші терміни.

Дуже часто бізнес ідеї, які в подальшому перетворюються в реальний бізнес перебувають у площині «хочу – не хочу», «можу – не можу», «є можливість – немає можливості», «подобається – не подобається». На жаль, мало хто аналізує ринок, ризики, маркетингове макро- та мікросередовище, проводить SWOT-аналіз тощо, більше того, про дані методи не всі і знають, не те, щоб володіти інструментарієм.

Інтернет-маркетинг та ілюзії щодо нього

 

Інтернет-маркетинг та ілюзії щодо нього

Умовно побажання замовників послуг з інтернет-маркетингу можна поділити на наступні групи:
- зробіть ЩОСЬ, щоб сайт продавав

- хочу продавати або продавати більше

- хочу розвивати свій бренд

Ми, звичайно, всі в дитинстві читали казки і в дорослому віці продовжуємо вірити в диво, але будь-який бізнес – це процес, «організм», якщо хочете, що функціонує згідно певних законів, які не є константами і можуть змінюватися, при цьому потребує постійного живлення, розвитку та модернізації. На жаль, немає інтернет-маркетологів по сумісництву чарівників, але є професіонали, які готові йти на зустріч викликам та успішно їх долати. В даному випадку основне, знайти свого професіонала, довіритися і допомагати йому. Принцип: «хто володіє інформацією – володіє світом» ще ніхто не відміняв, а краще за вас, ваш бізнес ніхто не знає. Єдина різниця - власник, як правило, оцінює свій бізнес з позиції оптиміста, а маркетолог має провести критичний аналіз, результати якого не завжди вам сподобаються. Проте, саме завдяки вирішенню помилок, які потребують людських, часових та фінансових ресурсів можна досягти успіху. І, навіть, товар чи послуга, які, на перший погляд, самі себе продають і за ними стоїть лише ідея, потребують маркетингу, адже немає нічого абсолютно унікального. Ідеально, коли замовник прагне розвивати свій бренд, розуміє і готовий вкладати ресурси, але це довготривалий і складний шлях, який потрібно пройти, починаючи від вибору цільової аудиторії, ніші, способу позиціонування і багато чого іншого.

партнерство залог успеха

 

Партнерство – запорука успіху

Відносини між замовником послуг і інтернет-маркетологом мають бути партнерськими. Інтернет-маркетологи зацікавлені в ефективності маркетингових заходів не менше, ніж власники бізнесу. Адже, будемо чесними, яким би неймовірним, обдарованим, теоретично і практично підкованим фахівцем ти не був, якщо у тебе немає успішних кейсів, які ти можеш продемонструвати, коло твоїх потенційних клієнтів значно обмежене. Головне тут, не «вестися» на яскраві пости, заклики, назви брендів, потрібно завжди аналізувати глибше, дати відповіді на чимало питань, список яких не обмежений і залежить від особливостей бізнесу.

Наприклад:
- А чи справді результат було досягнуто за допомогою маркетингових заходів?

- Як змінилася кон'юнктура ринку?

- Можливо конкуренти перестали проводити агресивну маркетингову політику чи змінили нішу?

- Яка поточна та потенційна місткість ринку?

- До якої товарної групи, згідно матриці БКГ, відносяться товари?

- Скільки грошей було витрачено на просування?

Усі ці і багато інших питань, «вузьких місць», а також сприятливих чинників не відображаються в кейсах: по-перше, це великий об’єм інформації, на основі багатьох досліджуваних показників, який навряд чи зацікавить клієнта і буде для нього зрозумілим; по-друге, про це не завжди «вигідно» писати, адже успішні кейси тоді будуть виглядати не такими вже і вдалими маркетинговими прикладами або «лякатимуть» неймовірно великими бюджетами; по-третє, а чи хотіли б ви як рекламодавець «розкривати карти», інструменти, методи, завдяки яким було досягнуто успіху – реторичне запитання, але часто клієнти забороняють афішувати дану інформацію, в результаті чого - лайфхаки залишаються «поза кадром».

Отже, лише партнерські відносини, готовність обмінюватися інформацією та націленість на результат, налагоджені комунікації, бажання вчити і вчитися, розуміння специфіки та вміння користуватися аналітичними даними - допоможуть досягнути поставлених цілей і отримати очікуваний результат, або, навіть, більше!

Контакты

Вы можете связаться с нами по нашим контактным данным

contacts-list

Aдрес

29000, Украина, г.Хмельницкий,

Проспект Мира 42/1

contacts-list

Телефон

+38 067 501-04-38

contacts-list

Електроная связь

E-mail: ceo@imrev.com.ua

Skype: imrev.info