Чтобы продолжить просмотр этого веб-сайта, Вы должны принять использование файлов cookie, обработку данных об IP-адресе и местоположении с целью удобного использования сайта и предоставления наиболее корректной информации по Вашему запросу.Узнать большеиуправлять cookie.

SMM

Хештеги в Instagram - маленька # з великими можливостями

  • calendar 29 серп. 2018 р., 16:36:53
Хештеги в Instagram - маленька # з великими можливостями

Всім відома соціальна мережа вже давно стала не тільки "місцем зустрічі" друзів, а й масштабним торговим майданчиком. І це не дивно, адже вся концепція Інстаграма виглядає як суцільна вітрина. Складно знайти найкраще місце для інтернет-продажів, ніж соцмережа, що заснована на фотографіях і підписам до них. Ніяких тобі складних структур, незрозумілих "кошиків", а від форми "оформити замовлення" взагалі голова обертом іде, індекси, паспортні дані та інші непонятки - неповадно бути такій складній. Ось Instagram - зовсім інша справа! Побачив красиву картиночку, сподобалося тобі те, що на ній зображено - написав продавцеві, отримуй посилку! Легко, просто, зручно. Ідеально для сучасної молоді, яка все своє свідоме дитинство міряла джинси взимку на вулиці, на базарі, стоячи на картонці. А якщо згадати, що всі ці блага цивілізації ще й безкоштовні: створити і зареєструвати аккаунт, наповнити профіль потрібним контентом, спілкуватися з клієнтами і навіть влаштовувати і поширювати різні акції, щоб залучати нових відвідувачів - так взагалі спасибі Вам творці!

Але з приходом такого диво-майданчика багато мізкуватих підприємців відразу "в'їхали" в курс справи і на сьогоднішній день конкуренція шалена. Немов онлайн-гладіатори багато виробників, продавці, торгові марки та інші представники цьої нелегкого сфери борються в віртуальному просторі за увагу і перевагу покупців. Способи різні, адже, як кажуть: "На війні всі засоби хороші". Всіма правдами і неправдами спритні продавці намагаються заманити до себе клієнта, але ми то з вами знаємо, що споживач не дурень, і бачить, чи достатньо Ви чесні з ним і не намагаєтеся йому грубо "впарити" якусь дешевку. Адже він знає чого хоче, а якщо не знає - то обов'язково скоро дізнається. Тому ми радимо Вам використовувати тільки методи здорової конкуренції, але робити це грамотно, щоб вони були максимально результативними.

Одним з таких інструментів став відомий символ "#". А якщо до нього приставити слово - вийде хештег. Отже, мова в сьогоднішній статті піде, як Ви вже напевно зрозуміли з назви, саме про хештег. Що це взагалі таке вже давно всі знають, і як вони працюють теж. А ось як їх правильно використовувати - розуміють далеко не всі, і які чудеса можна творити з їх допомогою - теж. Так понесемо ж таємні знання і навички в маси!

Види хештегів і їх відмінності між собою

Отже, як і будь-які інструменти, хештеги теж бувають різні і мають певну класифікацію. А саме:

  • Хештег-назва або фірмовий. Це базовий тег, щоб знайти Вас серед величезної кількості схожих сторінок. Використовуйте назву магазину \ бренду або придумайте фірмове словосполучення, яке буде відразу асоціюватися з Вами. Ось, наприклад можна поглянути на Adidas. Їх слоган звучить: Impossible is nothing (Неможливе можливо). І зараз в Інстаграм більш 18,2k постів з тегом #imposibleisnothing.
    Instagram Хештеги

    Не забувайте його просувати, пишіть на візитках, коробках, згадуйте в медіа, заохочуйте своїх клієнтів, за використання фірмового хештегу;

  • Хештеги-рубрики. З їх допомогою сортуйте товар за видами, колекціям, роком випуску чи іншими ознаками, щоб клієнт міг відразу знайти ті речі, які його цікавлять, а не блукав в профілі;
  • Хештеги заходів. Якщо Ви, як представник свого бізнесу берете участь в якомусь заході, на подобі виставки, ярмарки, або чогось в цьому роді - використовуйте їх тег. Найчастіше масштабні події мають свій хештег, за яким люди знаходять їх потім в соцмережах, і приєднавшись до такого роду "командній грі" у Вас більше шансів бути впізнаним і знайденим;
    Пост instagram c хетегом мероприятия
  • Хештеги світового масштабу. Сьогодні настільки популярні різні флешмоби, Челенджі та інші онлайн розваги, що беруть участь в них не тільки звичайні користувачі, а й цілі бренди і компанії. Якщо ж Ви, як представник свого бренду або магазину, взяли участь у події такого характеру - тоді це відмінний шанс заявити про себе на світовому рівні. Поставте у себе під фото або відео (яке повинно бути обов'язково зроблено під час виконання умов завдання) тег цієї гри і заявіть про себе на весь світ!
    Хештег icebucketchallenge
    Ось наприклад, шалено популярний "Ice bucket challenge". Його масштаби були такі великі, що безліч популярних особистостей також приєдналися до нього. Хтось щоб підтримати саму ідею і мету, з якою він був створений спочатку, а деякі щоб залишатися на слуху і не втрачати аудиторію. Або навіть примножити її;

  • Теги, засновані на тематиці Вашої діяльності. Використовуйте кілька простих, нехитрих тематичних хештегів, які вам відповідають. За ним потенційні покупці можуть шукати товар. Наприклад: #шкірянісумки, #сукні, # натуральнакосметика тощо;
    Використовуючи такі нескладні, і в той же час, дуже ефективні Лайфхак Ви зможете просунути свою сторіночку куди швидше і безболісніше, ніж чекати, поки диво станеться само по собі і до Вас повалять натовпу захоплених клієнтів.
    Запись с инстаграм аккаунта магазина

У вир з головою - це не завжди добре

Головна умова в будь-якій справі - у всьому потрібно знати міру. Іноді люди так захоплюються цим інструментом, що використовують його без розбору і роблять купу помилок. Найпоширеніша з них - надто багато хештегів. На перший погляд тут немає нічого підозрілого і поганого, крім, хіба що, чи не естетичності. Але тільки на перший.

Ви точно бачили величезні "килими" під постами, зіткані з #. Проблема в тому, що більшість таких тегів - загальні або занадто далекі від того, що користувач дійсно може вписати в пошук. Накатати туди хештегів без розбору - це не Ваш метод, повірте. Виробіть свій набір хештегів, індивідуальний і продуманий. І звичайно ж - перевірений. Просувайте його за допомогою клієнтів + використовуйте теги заходів, які відвідуєте. Цього буде достатньо, і набагато ефективніше, ніж показувати своїм клієнтам величезні полотна з тегів.

Наступна, менш помітна, але не менш згубна помилка - не унікальный тег. Розробивши свій хештег неодмінно перевірте його. Введіть його в Instagram і подивіться, чи не користується часом їм хтось ще. Інакше Вас це може неприємно здивувати.

Ні в якому разі не використовуйте хештеги не по темі, навіть якщо дуже хочеться. Навіть якщо вони мега популярні. Це, як мінімум, безглуздо. Відвідувачів це Вам не додасть, тому що якщо людина шукає по конкретному запиту # like4like або #love, то він явно не збирається придбати якийсь товар або послугу. А ось кількість тегів під постом непотрібні слова Вам додадуть. А це зовсім не те, чого ми домагаємося, вірно?

Що ж, друзі! Користуйтеся хештег грамотно і з користю. Ваше завдання - перетворити їх в працюючий інструмент просування, і підходячи відповідально до цього питання у Вас неодмінно це вийде. Включайте логіку, здоровий скептицизм, трохи зусиль і часу і створюйте власну мережу корисних тегів для своєї бізнес-сторінки в Instagram.

Контакты

Вы можете связаться с нами по нашим контактным данным

contacts-list

Aдрес

29000, Украина, г.Хмельницкий,

Проспект Мира 42/1

contacts-list

Телефон

+38 067 501-04-38

contacts-list

Електроная связь

E-mail: ceo@imrev.com.ua

Skype: imrev.info