Чтобы продолжить просмотр этого веб-сайта, Вы должны принять использование файлов cookie, обработку данных об IP-адресе и местоположении с целью удобного использования сайта и предоставления наиболее корректной информации по Вашему запросу.Узнать большеиуправлять cookie.

SMM

Генерація лідів у facebook

  • calendar 27 лют. 2019 р., 16:57:48
Генерація лідів у facebook

Соціальні мережі заполонили наше життя. Якщо раніше ними користувалася лише молодь, то на сьогодні вони стали невід’ємним інструментом комунікації та просування незалежно від віку, статі та соціального статусу. Facebook та Instagram – це плейсменти, де аудиторія росте і розширюється, площадки з неймовірним потенціалом для залучення клієнтів, просування та популяризації бренду, збільшення продажів. Як правило, запускаючи рекламу в соціальних мережах, ціллю обирають трафік, охоплення, взаємодію, перегляд відео, а генерацію лідів – ігнорують. Обмежене використання лідогенерації, як правило, пов’язане з суб’єктивним страхом, що це складно, потребує додатковим знань та навиків. На справді, генерація лідів через соціальні мережі – це ефективний інструмент отримання контактів (навіть, якщо у Вас немає сайту), які можна використовувати для «холодних дзвінків», email та смс-розсилки, створення схожої аудиторії для реклами в соціальних мережах та спеціальної аудиторії для контекстної реклами та інше.

Після запуску першої рекламної кампанії, націленої на лідогенерацію, яка за перший місяць роботи принесла 998 лідів, можу з впевненістю сказати: «Ліди - I like it»! Якщо Ви ні разу не запускали рекламну кампанію з націленістю на ліди або хочете «полюбити» ліди, так як я, то ця стаття буде для Вас цікавою. Запускаємо рекламну кампанію разом…

Вибір цілі кампанії - Генерація лідів

  • Правильно обирайте Вашу цільову аудиторію. Це важливіше за саму рекламу. Невірно визначений портрет клієнта нівелює всю роботу по створенню рекламного банера та повідомлення. Детальний таргетинг
    1. Визначіть для себе геотаргетинг. Якщо у Вас локальний бізнес і Ви спеціалізуєтесь на окремому регіоні, то обирайте окреме місто, область, а не всю Україну для реклами. Також з реклами можна виключити регіони, які не відповідають Вашим інтересам. Оберіть вік та стать потенційних клієнтів.
    2. Пам’ятайте, запуск реклами для збору лідів передбачає таргетинг на користувачів, які досягли 18 років.
    3. Ігноруйте налаштування мови, якщо Ваша аудиторія володіє мовою, яка є основною в даному регіоні. Проте, якщо потрібно таргетуватися на англомовних користувачів в Україні або україномовних у Європі, тоді цей інструмент якнайкраще допоможе виокремити цільову аудиторію.
    4. Обирайте детальний таргетинг, якщо реклама націлена на користувачів із певними інтересами, визначеними посадами або поведінкою. Не витрачайте час на підбір слів, користуйтеся підказками та рекомендаціями системи. Головне у всьому знати міру, адже занадто звужена аудиторія може призвести до того, що реклама взагалі не буде показуватись.
  • Facebook чи instargram? Відсутність сторінки в instargram не причина відмовлятися від даного плейсменту для збору лідів, особливо якщо Ваша аудиторія – це жінки у віці до 35 років.

Вибір плейсментів

  • Визначайте денний бюджет, максимальну ціну, яку готові платити за лід та терміни. Пам’ятайте, мінімальний період часу, на який можна запустити рекламу – це 24 години.
  • Визначивши основні налаштування таргетингу необхідно звернути увагу на прогнозовані дані щодо розміру аудиторії та потенційну кількість лідів. Збільшити охоплення і ліди можна! - Розширюйте аудиторію, експериментуйте з бюджетами, адже платите Ви лише за отримані ліди.

Охоплення аудиторіі

Рекламне оголошення має бути написане таким чином, щоб спонукати користувача залишити свої контактні дані. Перед запуском реклами для збору лідів, перечитайте рекламне оголошення і задайте собі питання: Чи хочу я заповнити задану форму?

Створюючи безпосередню форму для збору лідів, окрім загальних питань, які пропонує програма – ПІБ, телефон та електронна адреса або інші (залежно від цілей), додайте альтернативне питання. Для чого це потрібно? - Відповіді на запропоновані програмою питання можуть підтягуватися програмою автоматично із даних в соціальних мережах, в даному випадку користувач може випадково натиснути на форму, не бажаючи подальшого контакту. Саме питання, яке потребує від користувача взаємодії допомагає збирати більш якісні ліди. Проте, пам’ятайте, на скільки б цінними не були ліди, їх ефективність залежить від менеджера, який буде в подальшому працювати з ними. Контакти – це безцінний скарб для будь якого бізнесу, головне вміло ним розпоряджатися.

Створення форми для збору лідів

Меню відображення форм збору лідів

Отже, не бійтеся експериментувати, взаємодіяти з клієнтами, пробувати щось нове, розширювати базу клієнтів і нехай кожен отриманий лід перетворюється в конверсію.

Контакты

Вы можете связаться с нами по нашим контактным данным

contacts-list

Aдрес

29000, Украина, г.Хмельницкий,

Проспект Мира 42/1

contacts-list

Телефон

+38 067 501-04-38

contacts-list

Електроная связь

E-mail: ceo@imrev.com.ua

Skype: imrev.info