Чтобы продолжить просмотр этого веб-сайта, Вы должны принять использование файлов cookie, обработку данных об IP-адресе и местоположении с целью удобного использования сайта и предоставления наиболее корректной информации по Вашему запросу.Узнать большеиуправлять cookie.

Як за допомогою Google Ads підвищити впізнаваність бренду

  • calendar 27 лют. 2019 р., 18:04:54
Як за допомогою Google Ads підвищити впізнаваність бренду

Популярність бренду викликає довіру у клієнтів, а відповідно, впливає на підвищення рівня продажів. Логічно, що покупці частіше звертають увагу на товари, про які вони вже колись чули або читали з різних джерел, справедливо вважаючи, що популярність гарантує якість і надійність.

Створюючи власний бренд, важливо познайомити з ним свою цільову аудиторію, щоб ваше «Ім'я» було на слуху. У цій справі необхідно вибрати правильну стратегію і використовувати кілька способів брендингу в комплексі. Але сьогодні ми хочемо приділити увагу питанню популяризації бренду в інтернеті за допомогою Google Ads.

Які можливості брендингу доступні рекламодавцям?

З усього арсеналу Google Ads можна виділити 3 основні напрямки:

  • Gmail
  • КМС
  • YouTube

Gmail

Оголошення в пошті Gmail виглядають практично як інші листи, тільки позначені зеленим значком «Реклама». З'являються на вкладках «Промоакції» або «Соцмережі».

Оголошення у Gmail

Доступний варіант таргетингу - списки електронних адрес: можна складати свої списки і показувати рекламу лояльним клієнтам для стимуляції повторних продажів.

Однак, дана функція доступна не для всіх рекламодавців, так як необхідно дотримати наступні умови:

  • хороша репутація щодо дотримання правил;
  • хороша репутація щодо оплати рекламних послуг;
  • не менше 90 днів використання Google Реклами;
  • загальна сума витрат за весь час існування аккаунта не менше 50 000 доларів США. Якщо валюта аккаунта відрізняється, сума витрат буде конвертована в долари США за середнім курсом обміну за місяць для цієї валюти.

Якщо ваш аккаунт відповідає вимогам, і ви хочете підключити Списки електронних адрес, зв'яжіться зі своїм менеджером облікового запису.

Якщо у вас немає менеджера облікового запису і ви ніколи не використовували Списки електронних адрес, ви не зможете їх підключити.

КМС

Медійна мережа (КМС) - це більше 2 млн. сайтів, додатків і відеороликів, де можуть показуватися ваші оголошення. Згідно з довідкою Google Ads сайти медійної мережі охоплюють більше 90% інтернет-користувачів по всьому світу. А це говорить про те, що реклама в КМС ідеально підходить для розкрутки бренду. Головне - вибрати правильний таргетинг:

  1. на користувачів:
    • по аудиторіях (показ реклами потенційним клієнтам. У вас є можливість вибрати аудиторії від широких категорій, таких як любителі шопінгу, туризму і спорту, до вузьких, наприклад тільки відвідувачі вашого сайту.);
    • демографічний таргетинг (показувати оголошення людям певної статі, віку, соціального стану);
    • ремаркетинг (показувати рекламу відвідувачам вашого сайту)
  2. на контент:
    • за ключовими словами (показувати на сайтах, які містять певні слова);
    • за темами (показувати на сайтах з певною тематикою).

Це працює за наступним принципом: адаптивні та графічні банери показуються користувачам на новинних сайтах, в залежності від таргетингу.

Оголошення в КМС

 

Оголошення в КМС, приклад 2

YouTube

Щомісяця YouTube привертає понад 1 млрд. Відвідувачів, які дивляться більше 6 млрд. годин відео. 50% з них припадає на мобільні пристрої. З цього варто зробити висновок, що YouTube також відмінно підходить для показу реклами з метою підвищення впізнаваності бренду.

Є 4 основні формати розміщення реклами в Youtube:

Формат TrueView In-Stream

  • TrueView Video Discover — рекламні оголошення, які з'являються в результатах пошуку або в інших пропозицій. Складаються з тексту і превью відео:

Формат TrueView Video Discover

  • Out-Stream – доступні для показу тільки на смартфонах і планшетах. Підвищує впізнаваність бренду за рахунок реклами на партнерських ресурсах.

Формат Out-Stream

  • Оголошення-заставки (Bumper Ads) - ролики, тривалістю не більше 6 секунд, які не можна пропустити.

Формат Bumper Ads

Результати брендингу

Процес розкрутки бренду напевно займе чимало часу і вкладень, і на початковому етапі ці ресурси швидше за все не окупляться. Потрібно бути готовим до того, що доведеться виділити чималий бюджет, особливо, якщо ви використовуєте різні формати реклами, в тому числі і офлайн.

Однак, якщо ви плануєте досягти популярності свого бренду, подібна реклама - вагома інвестиція в бізнес. І не забувайте, що спочатку ви працюєте на бренд, а потім бренд буде працювати на вас.

Контакты

Вы можете связаться с нами по нашим контактным данным

contacts-list

Aдрес

29000, Украина, г.Хмельницкий,

Проспект Мира 42/1

contacts-list

Телефон

+38 067 501-04-38

contacts-list

Електроная связь

E-mail: ceo@imrev.com.ua

Skype: imrev.info