Як за допомогою Google Ads підвищити впізнаваність бренду
-
27 лют. 2019 р., 18:04:54

Популярність бренду викликає довіру у клієнтів, а відповідно, впливає на підвищення рівня продажів. Логічно, що покупці частіше звертають увагу на товари, про які вони вже колись чули або читали з різних джерел, справедливо вважаючи, що популярність гарантує якість і надійність.
Створюючи власний бренд, важливо познайомити з ним свою цільову аудиторію, щоб ваше «Ім'я» було на слуху. У цій справі необхідно вибрати правильну стратегію і використовувати кілька способів брендингу в комплексі. Але сьогодні ми хочемо приділити увагу питанню популяризації бренду в інтернеті за допомогою Google Ads.
Які можливості брендингу доступні рекламодавцям?
З усього арсеналу Google Ads можна виділити 3 основні напрямки:
- Gmail
- КМС
- YouTube
Gmail
Оголошення в пошті Gmail виглядають практично як інші листи, тільки позначені зеленим значком «Реклама». З'являються на вкладках «Промоакції» або «Соцмережі».
Доступний варіант таргетингу - списки електронних адрес: можна складати свої списки і показувати рекламу лояльним клієнтам для стимуляції повторних продажів.
Однак, дана функція доступна не для всіх рекламодавців, так як необхідно дотримати наступні умови:
- хороша репутація щодо дотримання правил;
- хороша репутація щодо оплати рекламних послуг;
- не менше 90 днів використання Google Реклами;
- загальна сума витрат за весь час існування аккаунта не менше 50 000 доларів США. Якщо валюта аккаунта відрізняється, сума витрат буде конвертована в долари США за середнім курсом обміну за місяць для цієї валюти.
Якщо ваш аккаунт відповідає вимогам, і ви хочете підключити Списки електронних адрес, зв'яжіться зі своїм менеджером облікового запису.
Якщо у вас немає менеджера облікового запису і ви ніколи не використовували Списки електронних адрес, ви не зможете їх підключити.
КМС
Медійна мережа (КМС) - це більше 2 млн. сайтів, додатків і відеороликів, де можуть показуватися ваші оголошення. Згідно з довідкою Google Ads сайти медійної мережі охоплюють більше 90% інтернет-користувачів по всьому світу. А це говорить про те, що реклама в КМС ідеально підходить для розкрутки бренду. Головне - вибрати правильний таргетинг:
- на користувачів:
- по аудиторіях (показ реклами потенційним клієнтам. У вас є можливість вибрати аудиторії від широких категорій, таких як любителі шопінгу, туризму і спорту, до вузьких, наприклад тільки відвідувачі вашого сайту.);
- демографічний таргетинг (показувати оголошення людям певної статі, віку, соціального стану);
- ремаркетинг (показувати рекламу відвідувачам вашого сайту)
- на контент:
- за ключовими словами (показувати на сайтах, які містять певні слова);
- за темами (показувати на сайтах з певною тематикою).
Це працює за наступним принципом: адаптивні та графічні банери показуються користувачам на новинних сайтах, в залежності від таргетингу.
YouTube
Щомісяця YouTube привертає понад 1 млрд. Відвідувачів, які дивляться більше 6 млрд. годин відео. 50% з них припадає на мобільні пристрої. З цього варто зробити висновок, що YouTube також відмінно підходить для показу реклами з метою підвищення впізнаваності бренду.
Є 4 основні формати розміщення реклами в Youtube:
- TrueView Video Discover — рекламні оголошення, які з'являються в результатах пошуку або в інших пропозицій. Складаються з тексту і превью відео:
- Out-Stream – доступні для показу тільки на смартфонах і планшетах. Підвищує впізнаваність бренду за рахунок реклами на партнерських ресурсах.
- Оголошення-заставки (Bumper Ads) - ролики, тривалістю не більше 6 секунд, які не можна пропустити.
Результати брендингу
Процес розкрутки бренду напевно займе чимало часу і вкладень, і на початковому етапі ці ресурси швидше за все не окупляться. Потрібно бути готовим до того, що доведеться виділити чималий бюджет, особливо, якщо ви використовуєте різні формати реклами, в тому числі і офлайн.
Однак, якщо ви плануєте досягти популярності свого бренду, подібна реклама - вагома інвестиція в бізнес. І не забувайте, що спочатку ви працюєте на бренд, а потім бренд буде працювати на вас.